2012. január 10., kedd

Innovatek komplett Vízhűtés Csere/Beszámítás is! - Jelenlegi ára: 30 000 Ft


Eladó illetve cserélhető a címben szereplő komplett vízhűtés. Kiváló minőségű komponensekből összeállított megbízható , komoly teljesítményű vízhűtő rendszer.
Részletesen:
Szivattyú:
Lanig DDC-1 plus 18w 600 liter/óra , Fordulatszám visszajelzés
Radiátor:
Innovatek Dualfan 120mm radiator
CPU Blokk:
Innovatek XX-Flow Rev2 (775/AM2)
Tartály:
Innovatek O-Matic
Ventilátor:
2x AEROCOOL 12cm
Plusz, bilincsek , csövek is.
Én magam kb 2 hete vettem itt Vaterán, de újítanom kellett a gépet és az új géphez másik blokk kéne. Egyszer sem használtam, amióta megjött... Az előző tulajdonosa hibátlanként árulta, és biztos az is. A hirdetés szövegét is 90%-ban tőle másoltam. Én magam nem értek a vízhűtésekhez.
Csere, beszámítás is érdekel.
Ha valaki egy Sapphire HD6950 2Gb-be beszámítaná, annak is örülnék, mert pont azt keresek.


Jelenlegi ára: 30 000 Ft

Az aukció vége: 2012-01-20 23:58
. Innovatek komplett Vízhűtés Csere/Beszámítás is! - Jelenlegi ára: 30 000 Ft

Fontos